Vill du bli medlem?

Visst vill Du vara med och stötta friskolan i Docksta?

I och med vårterminen 2013 lade Kramfors kommun ned skolan i Docksta. Skolan fortsätter nu i Docksta Friskola Ekonomisk Förenings regi. Om du tycker det är viktigt att det fortfarande finns kvar barnverksamhet 0-12 år i Docksta, bör Du gå med i föreningen för att stötta verksamheten. Detta gör Du enklast genom att kontakta någon i styrelsen så hjälper de Dig med fortsättningen.

Inträde

Medlem betalar vid inträdet en kontantinsats på 100 kr/person. Insatsen kan vid ev utträde betalas tillbaka om medlemmen vill det.

Årsavgift

Årsavgiften är för närvarande 100 kr/person. Storleken bestäms varje år på årsstämman. Det år man går med i föreningen betalar man ingen årsavgift.

Årsavgiften kan betalas på tre sätt:
1.   Via vårt bankkonto i Swedbank: Clearingnr: 8420-2,  Kontonummer: 924 382 655-0
2.   Via vårt bankgiro 183-0066. Märk inbetalningen med Ditt namn (och E-postadress om du önskar ta del av information och utskick från oss via E-post)
3.   Via Swish 123 000 9308. Märk betalningen med Ditt namn (och E-postadress om du önskar ta del av information och dylikt från oss via E-post)

Vi skyddar dina personuppgifter i enlighet med GDPR, läs mer här

Representation

Varje medlem har en röst på föreningsstämmorna. För att få rösta bör man alltså i god tid före årsstämman i mars betala sin medlemsavgift.

Tack för Ditt stöd!